Førstehjælp

Førstehjælpskursus til kørekort - få dit førstehjælpsbevis!

Færdselsrelateret kursus i førstehjælp

Når du tager kørekort for første gang, skal du have et 8 timers færdselsrelateret kursus i førstehjælp.

Hvad er færdselsrelateret førstehjælpskursus?

Du vil gennem vores førstehjælpskursus hos Ascot Køreskole opnå den nødvendige viden, som skal til for at kunne redde liv ude i trafikken. Med vigtig teori, sørger vi for at gøre undervisningen så motiverende som muligt. Gennem spændende og humoristisk undervisning lærer du hvordan du kan gøre en forskel, hvis uheldet skulle være ude i trafikken eller i den daglige gang.

Kurset vil blandt andet indeholde følgende:
-Trafikkulturen
-Hvordan du kan forebygge ulykker i trafikken
-Hvilke forhold der gør sig gældende ved ulykker i trafikken
-Nødflytning
-Hjertelungeredning
-Brugen af hjerterstartere

Vi sikrer at vores elever gennem førstehjælpskurset kommer igennem alle de væsentlige punkter, der hører sig til ved færdselsrelaterede ulykker. Eleverne skal kunne planlægge og udfører retmæssig førstehjælp, hvis de skulle komme til at stå overfor en trafikulykke, hvori der er tilskadekomne involveret.

-Livsreddende førstehjælp
-Alarmering
-Kunstigt åndedræt
-Blødninger
-Hvilke påvirkninger farten har på ulykker
-Prioritering af opgaver ved færdselsrelaterede ulykker

Priser på førstehjælpskursus

Vores priser er transparante og i den lave ende.
Du skal ikke betale for meget for et førstehjælpskursus.

Førstehjælp

kr600

Færdselsrelateret kursus i førstehjælp

8 timer førstehjælps undervisning, avanceret førstehjælpsbevis.

Priserne er vore aktuelle priser og er ikke et bindende tilbud.
Der tages forbehold for prisstigninger og den samlede pris ved gennemførelse af hele lovpakken!

Tilmeld dig allerede i dag

Når du skal tage kørekort, er det obligatorisk at du skal kunne fremvise et førstehjælpsbevis for gennemført førstehjælpskursus til kørekort. Du kan tilmelde dig et af vores førstehjælpskurser allerede i dag og være klar til at kunne tage dit kørekort i nærmeste fremtid. Vores instruktør er ekspert i at undervise indenfor de rette førstehjælpsprincipper, så du uanset hvem du er, kan få glæde af både den praktiske og den teoretiske del af undervisningen. Vores førstehjælpskursus tager i alt 8 timer, og du kan derefter tage hjem med dit nye certificerede førstehjælpsbevis i hånden. Tilmeld dig nedenfor ved at udfylde dine personlige informationer og vælg den dato, der passer dig bedst.

Førstehjælpskursus redder liv i trafikken

Hvert år kommer omkring 20.000 mennesker til skade i trafikken. Lærer du hvordan du skal udføre korrekt førstehjælp, kan du være med til at redde liv både i trafikken men også i hjemmet. Det forholder sig nemlig sådan, at du med vores førstehjælpskursus til kørekort også lærer hvordan du yder førstehjælp helt generelt. Vi forbereder dig til når uheldet er ude, så du ved præcis hvad du skal gøre for at hjælpe de tilskadekomne. Mange ulykker kræver, at folk i nærheden udviser en øjeblikkelig indsats. Det ses dog ofte at mange oplever en form for berøringsangst, fordi de helt simplet ikke har nogen anelse om, hvad de skal gøre. Med et førstehjælpskursus får du de redskaber der skal til, for at vide hvordan du bør reagere i forskellige situationer. Det handler om at bruge sin sunde fornuft og udvise handlekraft i øjeblikket.

Som førstehjælper kan du være med til at gøre en indsats hvis uheldet er ude. Du kan derfor få dit førstehjælpsbevis hos Ascot Køreskole og være med til at redde liv ude i verdenen.

Godt kørt Johannes - stort tillykke med kørekortet -ses i trafikken

Flot kørekort til en glad Katrine - tillykke med det

Stort tillykke Mads med kørekortet - godt kørt

Stort tillykke til Jacob med kørekortet - vi ses i trafikken